Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Vážená autorko!

Tak už je to tady, schválili mi blog. Zase o krok blíž k dospělosti :) Nebo ne? Je pravda, že první co se mi vybaví když se řekne blog, je fialová stránka se stříbrnýma srdíčkama nebo hvězdičkama a fotky všech možnejch hollywoodskejch hvězd a u toho texty typu: Bože, já ho tak šíleně miluju! Je tak sladkej apod. Já na blogy zase až tak moc nejsem, jo, asi před třema lety sem si pravidelně četla blog jedný mojí kamarádky. Psala tam vtipný příběhy a básničky a já se vždycky těšila až tam přidá něco novýho, protože sem věděla, že se budu určitě smát. Ona je ta holčina totiž fakt vtipná :)

Tak mi napadá, že to asi neni nejlepší začátek, psát hned o tom, že je někdo vtipnej, protože pokud teď taky nezačnu bejt vtipná, tak si ten, kdo tohle bude číst řekne, že sem se na to psaní měla vykašlat a radši si blogy jenom číst :) Ale ne, tak to neni, já se budu snažit bejt vtipná a když mi to nepude, tak si pučim nějakej vtipnej citát, třeba z Cimrmana. Ten zabere vždycky. Teda u mě. To je taky důležitá poznámka, protože když chcete na nějakou situaci reagovat citátem z Cimrmanových her, tak by vaše okolí mělo ty hry znát! Ono totiž když je nezná, tak se smát nebude, i kdybyste ho třeba prosili. A naopak když narazíte na někoho o kom vůbec nevíte, že má stejnej smysl pro humor a propadl navíc stejnýmu fenoménu, je to víc než příjemný překvapení. Jednou jsem si asi třikrát telefonovala se zákazníkem, abych ho správně nasměrovala k nám do obchodu a on když potom přijel, tak mi mezi řečí povídá: "Co vy to máte v tom telefonu jako uvítací tón? To je z Dobytí severního pólu, že jo?" Když jsem kývla na souhlas, tak se nám oběma rozzářily oči, že si můžeme pokecat o něčem co známe. Pánovi bylo tak kolem šedesáti, měl už šedivý vousy, ale pokecali sme si jakoby nám bylo oběma zase dvacet. Zase dvacet, to protože mě už je 24, takže na dvacítku taky už jenom vzpomínam :) Ha, to byl vtip! Ehm, no tak dál. Jo, ale já si teď přetrhla nit. Co sem to jenom chtěla... No to nevadí, prostě sme si s pánem parádně popovídali. Vyměnili si svoje oblíbený citáty a já mu záviděla, že má doma hry ještě na starejch elpíčkách. Taková nostalgie, no, ale já bych si je stejnak neměla na čem pouštět. My máme doma totiž z těchhle starejch přístrojů jenom přehrávač na magnetický pásky a nemyslim tim kazety. Nevim jak se tomu nadává. Tati... Tak je to a teď pozor, utišíme se přátelé - Páskový magnetofon Tesla B101 Stereo. No a tim bych to zakončila:)

Autor: Eva Gusmanová | pondělí 30.7.2012 22:39 | karma článku: 8,90 | přečteno: 791x
  • Další články autora

Eva Gusmanová

Dominik Landsman – Deníček moderního fotra aneb Proč by muži neměli mít děti

Upřímné a mnohdy až krutě vtipné zápisky ze života otce na mateřské dovolené baví celý národ. Spousta rodičů tu jistě poznává sebe a své děti, nás ostatní ty zážitky a hlášky obou protagonistů prostě baví!

24.7.2017 v 21:29 | Karma: 9,28 | Přečteno: 714x | Kultura

Eva Gusmanová

Recenze audioknihy: Elizabeth Gilbert - Jíst, meditovat, milovat

Dříve, než se ke mně dostala audiokniha, asi jako většina, jsem viděla hollywoodský trhák s Julií Roberts, natočený podle zážitků Liz Gilbertové. Film se mi líbil, ale rozhodla jsem se srovnat ho s předlohou.

8.4.2017 v 16:50 | Karma: 6,84 | Přečteno: 166x | Diskuse| Kultura

Eva Gusmanová

Recenze audioknihy: Helena Rytířová – Jsem mrtvý, neplačte

Nejsem zrovna fanouškem historických děl obecně, ale jsem dost zvědavá, takže když mi někdo nějaký titul doporučí, ráda občas udělám výjimku. Nejinak tomu bylo i v případě audioknihy Jsem mrtvý, neplačte.

28.8.2016 v 16:57 | Karma: 10,83 | Přečteno: 383x | Diskuse| Kultura

Eva Gusmanová

Recenze audioknihy: Petr Rajchert – Ruku na srdce, náhody neexistují

Že zajímavý přebal knihy nebo třeba šokující obal cédéčka je velice důležitou součástí marketingu a tedy i cílení na konečného zákazníka je věc všeobecně známá. Podobně funguje také jméno autora.

29.3.2016 v 21:59 | Karma: 10,80 | Přečteno: 374x | Diskuse| Kultura

Eva Gusmanová

Recenze audioknihy: Jo Nesbo – Doktor Proktor a vana času

Vyprávění o tak trošku zvláštním vynálezci a jeho malých kamarádech má své audioknižní pokračování. Tentokrát je doktor Proktor tak trochu v pozadí i když je opět strůjcem celého dobrodružství. Je totiž v úzkých a potřebuje pomoc.

30.1.2016 v 21:16 | Karma: 8,68 | Přečteno: 279x | Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Co v EU prosadili čeští europoslanci? Nabíječky i Erasmus, připomínají se

28. dubna 2024

Premium V Bruselu a Štrasburku proběhlo v týdnu velké loučení. Ve stávajícím složení se totiž europoslanci...

Děti na Haiti cestou do školy překračují mrtvoly. Misie z USA líčí praktiky gangů

28. dubna 2024

Premium Od spolupracovnice MF DNES v USA Co mi vyprávěli po telefonu známí z Haiti, k nimž tam jezdím: školy a obchody se řídí podle toho,...

Zastřelili ho, pomočili a pověsili. Jak vznikla fotka mrtvého Mussoliniho

28. dubna 2024

Seriál Doufal, že uteče a i s milenkou dožije v bezpečí. To by se však víc než dvě dekády nesměl chlubit...

Hamás zveřejnil video Američana a Izraelce unesených v říjnu loňského roku

27. dubna 2024  19:18,  aktualizováno  21:55

Palestinské hnutí Hamás v sobotu zveřejnilo video zachycující dva z rukojmích, které uneslo při...

  • Počet článků 31
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 727x
jsem filmovej maniak, milovník muziky (kromě dechovky a techna), "psavec" a fanoušek Járy Cimrmana, protože "... v Českých Budějovicích by chtěl žít každý, kromě mě, teda!" ;)

Seznam rubrik