Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Nesnášim pátky!

Nesnášim pátky. Nebo aspoň ten dnešní. Sem po celotýdenním vstávání ve čtyři ráno unavená, venku je hnusně – zima, vítr a déšť, prostě typickej hnusnej podzimní den, ačkoliv v kalendáři je napsáno 24. květen 2013.

Přitom pátky normálně bejvají fajn - dobrou náladu vám už od rána ordinujou rádia výkřikama typu: „Bude víkend, hurá!“
Máte naplánovaný samý příjemný věci a i kdyby ne - dva dny volna to jistí tak jako tak.
Navíc když máte dobrýho šéfa jako já, tak můžete bejt doma z práce třeba už v jednu. Pak príma obídek, lehárko a večír třeba tancovačka nebo pivko někde s kámošema, hotovej ráj na zemi.

 

Tak proč to do háje takhle nemůže bejt i dneska?! Grr!!

 

Už to, že se mi z postele lezlo hůř než jindy, mě mělo varovat! Evžene, dneska bacha, bude to náročnej den! Radši zase zalez zpátky a spi! Jenže když to nejde...

 

Jako normálně ráno rozvážim noviny lidem, který nejsou zvyklý si je kupovat sami v trafice a v autě přepnu rádio na Frekvenci 1 - a hele, horoskopy. Paní Kludská Blížencům, a teda i mě předpovídá: „Od rána bude kolem vás rušno. Pomějete se i pobavíte.“ Uchechtnu se a řídim dál.

 

Jo. O tom, že můj pozitivní horoskop na dnešní den „funguje“ sem se přesvědčila o chvíli pozdějc.

 

Tak se vám tak vracim od jednoho baráku zpátky k autu, na mokrý trávě mi ujede pravá noha, tělo ztrácí rovnováhu, levá kost lýtková naráží na obrubník a posléze levé koleno „tváří v tvář“ zdraví štěrk jedné z našich plzeňských silnic.

 

Bolest!

Naštvání!

Pár sprostých slov!

Lítost!

Odvaha!

Znovu bolest!

Přemáhání se!

Hrdinství! ;)

 

Dokázala sem to. Sedim zase v autě a sem rozhodnutá, že bolest nevnímam, myšlenky na to jakej sem chudáček zahánim a rozvezu noviny, co zbejvají! Pohoda...

 

Jenže hrdinství vystřídá moje ukrytý chamtivý já. „Tak a du k doktoru, co na tom, že to bude určitě jenom odřený, neplatim si úrazový pojištění přece jenom tak!“

 

Pak se přihlásí další, tentokrát rozumější já. „Ne, nejdu, se mi vysmějou, jestli sem normální – skoro v pětadvaceti chodit na chíru s odřenym kolenem!“

 

A zase ten chamtivej Evžen. „Ale jo, jdu, potřebuju prachy!“

 

Noooo, nešla sem:) Ošetřila sem se sama. Bylo mi to trapný a nechtělo se mi sedět v čekárně s důchodcema.

Ale možná pudu v pondělí. No, mam tam přece modřinu!!! :)

Autor: Eva Gusmanová | pátek 24.5.2013 9:52 | karma článku: 7,51 | přečteno: 504x
  • Další články autora

Eva Gusmanová

Dominik Landsman – Deníček moderního fotra aneb Proč by muži neměli mít děti

Upřímné a mnohdy až krutě vtipné zápisky ze života otce na mateřské dovolené baví celý národ. Spousta rodičů tu jistě poznává sebe a své děti, nás ostatní ty zážitky a hlášky obou protagonistů prostě baví!

24.7.2017 v 21:29 | Karma: 9,28 | Přečteno: 714x | Kultura

Eva Gusmanová

Recenze audioknihy: Elizabeth Gilbert - Jíst, meditovat, milovat

Dříve, než se ke mně dostala audiokniha, asi jako většina, jsem viděla hollywoodský trhák s Julií Roberts, natočený podle zážitků Liz Gilbertové. Film se mi líbil, ale rozhodla jsem se srovnat ho s předlohou.

8.4.2017 v 16:50 | Karma: 6,84 | Přečteno: 166x | Diskuse| Kultura

Eva Gusmanová

Recenze audioknihy: Helena Rytířová – Jsem mrtvý, neplačte

Nejsem zrovna fanouškem historických děl obecně, ale jsem dost zvědavá, takže když mi někdo nějaký titul doporučí, ráda občas udělám výjimku. Nejinak tomu bylo i v případě audioknihy Jsem mrtvý, neplačte.

28.8.2016 v 16:57 | Karma: 10,83 | Přečteno: 383x | Diskuse| Kultura

Eva Gusmanová

Recenze audioknihy: Petr Rajchert – Ruku na srdce, náhody neexistují

Že zajímavý přebal knihy nebo třeba šokující obal cédéčka je velice důležitou součástí marketingu a tedy i cílení na konečného zákazníka je věc všeobecně známá. Podobně funguje také jméno autora.

29.3.2016 v 21:59 | Karma: 10,80 | Přečteno: 374x | Diskuse| Kultura

Eva Gusmanová

Recenze audioknihy: Jo Nesbo – Doktor Proktor a vana času

Vyprávění o tak trošku zvláštním vynálezci a jeho malých kamarádech má své audioknižní pokračování. Tentokrát je doktor Proktor tak trochu v pozadí i když je opět strůjcem celého dobrodružství. Je totiž v úzkých a potřebuje pomoc.

30.1.2016 v 21:16 | Karma: 8,68 | Přečteno: 279x | Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Ruské vojsko dobylo další ves, hlásí Moskva. Padnout měla Novobachmutivka

28. dubna 2024  14:27,  aktualizováno  17:51

Sledujeme online Ruská vojska dobyla další vesnici v Doněcké oblasti na východě Ukrajiny, Novobachmutivku, uvedlo v...

KOMENTÁŘ: Trumpovy trampoty s potraty. Mohly by mu prohrát volby?

28. dubna 2024

Premium Donald Trump rozjíždí prezidentskou kampaň a průzkumy říkají, že to bude souboj prsa na prsa s Joem...

U Votic se srazila tři auta, ženu záchranáři letecky transportovali do Prahy

28. dubna 2024  15:57,  aktualizováno  16:33

U Votic na Benešovsku došlo k dopravní nehodě, havarovala zde tři osobní vozidla. Podle policie měl...

V Rakousku zemřel český turista, měl nehodu při jízdě na kajaku

28. dubna 2024  14:15,  aktualizováno  16:27

Při sobotní nehodě na kajaku nedaleko rakouské obce Scheffau zemřel 36letý Čech, uvedla rakouská...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 31
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 727x
jsem filmovej maniak, milovník muziky (kromě dechovky a techna), "psavec" a fanoušek Járy Cimrmana, protože "... v Českých Budějovicích by chtěl žít každý, kromě mě, teda!" ;)

Seznam rubrik