Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
H

http://brixner.blog.idnes.cz/

14. 8. 2012 23:19
Ty ceny na Audioteka.cz trochu přehnali :-)

Hrdý Budžes je skvělý, o tom žádná, ale jen tak pro zajímavost jsem kouknul na ty stránky a zdá se mi, že jsou s těmi cenami trochu mimo realitu :-)

-

Ale tak jo, každý se snaží v dnešní době vydělávat, jen nechápu, kdo to může kupovat, když je to na jiných serverech zdarma. ;-D

0 0
možnosti
VK

-palič-

14. 8. 2012 17:52
Shlédl jsem to kdysi

náhodou v telce, a byl jsem uchvácen ;-)

0 0
možnosti
DP

dp11

14. 8. 2012 13:45
A pozor - už je i tředí díl

http://www.divadlonajezerce.cz/Aktuality 

Helence bude čtyřicet !

Divadlo mám doslova u nosu, tak už se těším.

0 0
možnosti
K

kOBLICH

14. 8. 2012 12:46
Však ani pokračování Budžese...

... "Oněgin byl Rusák" není k zahození.

0 0
možnosti
JS

Jana Kolářová

14. 8. 2012 10:42
čáry máry fuk - a což teprve DVD

Hrdý Budžes je skvělý v jakékoli podobě, ale - aniž bych se chtěla vnucovat - vydali jsme ho na DVD a ten zážitek je samozřejmě "o obraz" lepší, než audiozáznam. :-) JK

0 0
možnosti
AJ

astrudina

14. 8. 2012 10:38
proč píšete, kdo to je Hrdý Budžes?

To je jako říci pointu vtipu na začátku vyprávění anebo v detektivce prozradit v úvodu, kdo je vrah...8-o

Lidé, kteří to neslyšeli, by měli mít právo dobrat se k tomu sami, je to hloupé, takto to vyplesknout...:-/

1 0
možnosti
JB

monthy70

14. 8. 2012 9:36
audioknihu jsem neslyšel

ale kniha je úžasná a divadelní hra stejně dobrá

3 0
možnosti
DP

dp11

14. 8. 2012 10:20
Re: audioknihu jsem neslyšel

Viděla jsem Budžese v divadle - bylo to SUPER.

0 0
možnosti
  • Počet článků 31
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 727x
jsem filmovej maniak, milovník muziky (kromě dechovky a techna), "psavec" a fanoušek Járy Cimrmana, protože "... v Českých Budějovicích by chtěl žít každý, kromě mě, teda!" ;)

Seznam rubrik