Diskuse

"Hajzldědek"

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
A

anakaja

14. 8. 2012 10:44
Ostražitá obsluha WC ve stanici metra Letňany.

Nepotřebovala jsem použít WC v metru stanice Letňany, pouze jsem si chtěla natočit do lahvičky čtvrt litru vody, neboť se tam nikde nenachází žádný zdroj vody.Se zlou jsem se potázala. Paní ode mne požadovala 5 Kč jako kdybych použila WC. Odmítla jsem a tak jsem musela odejít  bez vody. Potřebovala jsem zapít prášek.Od té doby si nosím v lahvičce vodu vlastní, neb vydávat 5 Kč za čtvrt litru vody se mi zdá přehnané. Ona paní se s tím musí setkat v budoucnu také,tomu věřím.Kdybyste umírali žízní,metru Letňany se vyhněte.

0 0
možnosti
PH

petrph

14. 8. 2012 9:26
zatímco na všech jiných místech

Si k tomu vezmou kalkulačku:-)

0 0
možnosti
PM

horác

14. 8. 2012 8:47
to byla koruna "od cesty"

0 0
možnosti
N

neumisa

14. 8. 2012 8:42
klíííd, ...

... ten je celej zpomalenej, taková místní figurka... zaměstnán jen proto, aby si město vykázalo pomoc bezdomovcům. Ale není ubližný, jen se na něj musí trpělivě. Což je zrovna na záchodcích trošku potíž, unávám. ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 31
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 727x
jsem filmovej maniak, milovník muziky (kromě dechovky a techna), "psavec" a fanoušek Járy Cimrmana, protože "... v Českých Budějovicích by chtěl žít každý, kromě mě, teda!" ;)

Seznam rubrik