Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PL

P67e33t76r 40L54u57k66e86š

3. 11. 2012 22:08

Za mě dobrý, Evo. Vaše tušení je správné. Popisovaný příběh se u nás může  odehrávat. Jihoměstská zápletka je až příliš reálná. Od skutečnosti se liší drobnostmi. Románový stařík- aktivista, kterého mafiání domlátí, je můj kamarád. Stopatnáctikilový chlap v plné síle, což mu moc nepomohlo. Poležel si ve špitálu. Motivem přepadení nebylo Trojmezí, ale jeho odpor proti plánovanému mrakodrapu v parčíku na Litochlebském náměstí. Tady je odkaz na jeden můj blog, kde něco málo naznačuji: http://lukes.blog.idnes.cz/c/212472/Kdo-stal-za-sledovanim-ABL-Byl-to-starosta-Mlejnsky-ODS.html#t2                                                                                                                 Tenhle příběh ale ještě nekončí...

1 0
možnosti
  • Počet článků 31
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 727x
jsem filmovej maniak, milovník muziky (kromě dechovky a techna), "psavec" a fanoušek Járy Cimrmana, protože "... v Českých Budějovicích by chtěl žít každý, kromě mě, teda!" ;)

Seznam rubrik